en till såndär vanlig söndag

Har inte hänt så mycket än nu på morgonen
förutom tvättat och ätit frukost.Vi har även tagit en liten snabb fika. Det är ju trots allt en söndag..


Senare under dagen ska vi bort till OnOff och lämna in min skrivare, om det går.?! Och se om dom kan göra någon åt den.
Sen ska vi även köpa jäst så vi kan baka lite gott hembakat bröd.
 
Annars ser det här ut som vilken tråkig söndag som helst.Jo jag borde försöka göra söndagar till en bra dag, men jag vet inte vart jag skulle börja..

Hade hoppats på att hon med katten hade svarat så vi kanske hade fått hem den lilla krabaten idag. men just nu ser det ganska dött ut på den fronten tuvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback