idag är en såndär bra dag



Började skolan idag då det kändes faktiskt helt okej!
Det är skönt att det börjar hände lite saker igen.
Mitt schema är super, jag gillar det än så länge. Inga lektioner på fredagar och förhoppningsvis ingen lektion på tisdagar heller, Vi ska försöka ordna så att mentorstiden kommer på någon annan lektion istället.
För aldrig att jag åker in för tio minuters mentorstid. Med tanke på att vi aldrig gör något vettigt på lektionen ändå.





Ska ju få en ny lärare i stort sett alla lektioner förutom individuella valen också. Eftersom Bertil går i pension så kommer vi i mp få en ny mentor Camilla hette hon, och det är henne vi kommer ha i alla lektioner.
Får säkert träffa henne imorgon.




Såhär ser då mitt schema ut,
Naturkunskap B. Fotografisk bild C. Projket arbete. Engelska B  Svenska B och Apu projekt.
Det är dom 6 kurserna jag kommer att ha.
Nej nu ska jag inte babbla på mer om skolan, Nu tänkte jag ta fram dammsugaren och städa iordning lite tills älskling kommer hem!

Idag kommer jag få mitt efterlängtade paket och vi kommer få pengar också!

Idag är mitt humör helt strålande, jag är glad!

Kommentarer
Carro säger:

svar:haha, det beros ju helt på när man vaknar ;)

2009-08-18 | 13:13:23
Bloggadress: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Carro säger:

svar:godförmiddag :)

2009-08-19 | 13:14:08
Bloggadress: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback