lite allt möjligt ska hinnas med

Blev ingen bakning igår med därimot gick vi och handlade lite godis och såg på 17 again plus en till film som hette The year of getting to know us.
 Båda två var jätte bra filmer tyckte jag. Helt klart värda och se, dock var den sist nämnda lite komplicerad till en början.

Idag har vi städat hela lägenheten och tvättat så allt är rent och fint överallt, känns helt underbart rent!

Nu lite senare ska vi bege oss till Jerrys lägenhet och underhålla honom lite plus kolla lite hur hans lägenhet ser ut
eftersom det troligtvis blir en likadan vi flyttar till så småning om.


Så nu ska jag gå och göra mig iordning
hoppas ni får en trevlig dag!



Kommentarer
Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg med självkänsla & positivt tänkande säger:

Skulle behöva städa min lägenhet.. :P

2009-08-10 | 08:53:10
Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback