lördagstrams

En timme kvar tills nettan kommer hem, man jobbar inte på helger.
man gör inte det. Jo nettan gör! (fast hon skrev nyss ett sms och sa att hon är påväg hem :D)

det är tråkigt men jag överlever, Har haft Jonna som sällskap hela veckan dock har vi inte gjort så mycket
förutom att väntat. Men jag är inte ensam här hemma i allafall vilket är skönt. Och jag är väldigt tacksam för att hon vill sitta här och tråka tillsammans med mig. TACK Jonna!

Ska försöka få älskling på bak humör när hon kommer hem, känner för att baka bullar, muffins och paj ja allt möjligt egentligen. Vi gjorde kola i veckan super gott faktiskt!
Dock kanske inte tiden räcker till men något hoppas jag det blir.

jag hoppas på mys med bra film och lite godis ikväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback