röd rosett och choklad hamnade i min postlåda idag

Jaha nu är klockan snart 14.00 och ingen viasat gubbe har synts till än.
Säger man en tid tycker jag man borde hålla den!?  Fast så länge han kommer hit innan fyra så jag och Jonna kan gå bort och handla en överaskning till Nettan så gör det inte mig så mycket.

Jag hoppas hon blir lite glad, kanske inte den roligaste saken att få men den behövs verkligen! Egentligen borde jag köpa 3 stycken men det får vänta.
Och jag hoppas innerligt att det har kommit in i sortimentet.
Så vi inte går dit i onödan.

Jaja jag sitter på hel spänn tills han varit här, svårt att bara komma. han har säkert åkt vilse.

Uppdatering: Fick inga kanaler, det gick inte sa han? nehe tänkte jag.
Köper kanske nettans grej när hon kommit hem och godkänt att vi köper det istället?!



Kommentarer
Carro säger:

svar:yes, det får vi verkligen göra :)

2009-08-10 | 16:29:33
Bloggadress: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Carro säger:

svar:ellerhur :D Älskar alla dersserter, nästan ;)

2009-08-11 | 11:03:25
Bloggadress: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback