alice in wonderland


2010 kommer Tim Burtons nya film Alice In Wondeland ha premiär!
Och jag längtar :)


17-åriga Alice är med på ett viktorianskt party där hon inser att hon är på väg att bli bortgift till någon av de hundratals struntförnäma societetsmänniskorna. Hon springer iväg i rena förskräckelsen och följer efter en vit kanin in i ett hål och hamnar slutligen i Underlandet, en plats hon besökte tio år tidigare, men som hon har glömt.
 och här kommer lite bilder.
   
(klicka på dom för att se dom större)


Har precis haft Carina på besök, pratade mycket om lägenheten och lite sånt.
Nu vill jag bara flytta, och fort.. Snälla kan jag få en lapp i brevlådan snart.
Nej nu tänkte jag och Jonna gå ut i det mysiga regnvädret och gå bort till Ica maxi och willys och inhandla hårfärg till Jonna.  Annars vet jag inte vad som händer under dagen, men det händer förhoppningsvis något.
Kanske börjar packa lite för resan imorgon, kolla när jag ska åka och lite sånt också.

Kommentarer
Carro säger:

svar:visst är det jobbigt ja :O?

2009-08-11 | 12:04:46
Bloggadress: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback