nu får jag mig en vilopaus

Färdig städat överallt!
Så otroligt skönt med en nystädat och fräsch lägenhet måste jag bara säga.

Nu sitter man här och väntar på att älskling ska sluta skolan.
Ska väll börja göra sig iordning lite smått.

För sen vid 3-4 tiden blir det att hämta de nya möblerna vi köpte i lördags.
Och förhoppningsvis köra förbi och köpa en klösbräda plus en leksak till Elliey tussen,
fast dem får hon inte för ens vi flyttat till den nya lägenheten.

håkan hellström - känn ingen sorg för mig i göteborg

en låt som gått på repeat många gånger i mitt liv!

Kommentarer
jonna säger:

Hej jah du jag mår inte så bra :'( okej det låter bra (kanske följer med) ^^ få se hur jag mår.. mmm önskar ni kunde flytta nu nu nu ! ^^ hoppas tiden går fort då mm här med kolla mitt senaste inlägg med disney där finns det lite kuliga låtar att lyssna på ;) hihi hoppas nettan kommer snart då för din skull :)

2009-08-25 | 15:14:14
Bloggadress: http://domii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback