nu börjas det plocka lite smått


Har nyligen kommit hem från bovärdskontoret och beställt vilka köksluckor samt handtag vi ville ha till köket.
Vi valde vita luckor med svarta handtag, fast jag tyckte inte några luckor var särskilt snygga.  Vi valde även en grå-vit-svart spräcklig bänkskiva till det.
Jag hoppas det ser snyggt ut i helthet sen. Åh andra sidan så skulle vad som helst vara snyggare än det som just nu är i lägenheten.

Fick även hem en tapet bok där jag och älskling ska välja ut tapeter till vardagsrummet, hallen och en färg till köket.
Men eftersom Nettan just nu jobbar har jag valt ut dem tapeter och färger jag tycker ser finast ut utav dem man får välja så att säga.. Sen får hon säga vad hon tycker.

Har även börjat plocka ner från väggarna så det känns verkligen som att allt är på gång.
Vill flytta ut redan nu.
Kollar efter lite nya möbler också bland annat, Jag hoppas den nya lägenheten känns lite mer som oss. Och att vi får till den redigt snyggt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback