allt är inte alltid som det ser ut att vara

Allt försvann, precis allt..

Har inte skrivit något varken i Fredags eller lördags men här kommer en sammanfattning om dagarna
och ni lär förstå varför.
Fredagsmorgonen var det begravning för min farfar, och under hela fredagen tänkte jag skriva just ett inlägg om min farfar men det förblev helt blankt. Vart ska man börja och vad vill jag ha sagt.
jag kommer ihåg dig för den du var
och jag behöver inte bevisa det för en enda jävel! Så det blev ingenting den dagen.
Jag saknar dig så enormt och jag har alltid förståt att livet inte är rättvist. Men varför ta en oskyldig människa från världen.

Jag vet att han har det bra där han är nu och vi är många som saknar honom
men vi alla har våra minnen av honom och dem kommer föralltid finnas där.
Jag älskar dig farfar och för mig är och kommer du alltid vara den bästa  farfar i hela världen
tack för den tid vi fick med dig <3


Senare under fredagen åkte jag hem till Motala igen!
Lördagen gick åt till att baka hela morgonen och sen åkte vi och kollade på lägenheten och kvällen gick åt till att färga håret . Det ska ju bli rosa igen innan jag börjar skolan.
Lägenheten kommer bli perfekt om jag tror på det som sägs. jag hoppas just nu bara på att det är sant.

Nu ska jag gå och fortsätta min väg mot ett rosa hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback