bland sand och fiskar i vattnet



Stranden nästa, här kommer vi!
Idag följer som sagt jag och Jonna med älskling när hon jobbar. Vi blir avsläppta vid varamon, Så hey vi är nog först vid stranden kl 9 på morgonen.
Haha fast det gör mig inget, det ser ut att bli en varm och solig dag så det känns bara bra att vi inte slösar bort den på att sitta inne. Våran balkongvistelse inatt var rätt kall men mysig, hann tuvärr bara se halva Harry Potter filmen innnan jag slocknade.
Nej nu hinner jag inte skriva mycket mer, måste packa och göra oss iordning för stranden.

Kommentarer
Idah säger:

Hoppas verkligen solen håller sig framme idag, skulle inte alls skada med lite värme nu när det varigt så pissigt väder ett tag!:P



Ha så trevligt idag föresten:)

2009-07-15 | 11:31:54
Bloggadress: http://idhf.blogg.se/
Simone säger:

Snyggt foto där :) Mysigt med en dag på stranden, man får ju pasa på :)

2009-07-15 | 17:35:07
Bloggadress: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback