en väg bort från det här, med musik som fyller alla sinnen




JIPPI det händer något ikväll!
Först nu ska vi äta lite pasta sallad sen bär det av mot Virserums marknad, Visst jag kanske inte har pengar eller jo lite men jag vet inte om jag tycker det är värt att spenderas.
Men jag är endå glad att vi åker ut från huset en sväng!

Plus att Jonna gjorde mig snäppet gladare genom att skicka skit snygga bilder på mig som elvis och med ölmage..
Ja ni förstår kanske att bilderna var riktigt heta, Men dem bjuder jag inte på just nu..
Istället sätter jag in en gammal bild på mig.
Ja jag saknar den gamla jag därför kan vi låtsas att den jaget är jag..
invecklat. Men ha en bästast dag, För det ska jag försöka :)

Jo mitt humör är lite bättre just nu!

Kommentarer
jonna säger:

yeeiy så kul för dej !! :D

2009-07-31 | 14:19:33
Bloggadress: http://domii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback