jag finns här för dig ämli


Önskar min lillasyster var här med mig hos pappa för det är jävligt ensamt här, vi som brukade kolla på south park och somna direkt av uttråkighet? Det programmet var alltid på på nätterna och jag låg i en extra säng brevid din.
Vart tog stunderna och tiden vägen, vart tog min söta bästaste lillasyster vägen?
Jag vet att du har felicia och att hon betyder allt för dig, men jag hoppas du inte glömmer bort mig?
Jag finns fortfarande här för dig ämli, även om du inte vill prata med mig eller om du inte kan prata med mig finns jag alltid här för dig. jag hoppas du litar på mig, för det du säger stannar hos mig.
önskar jag kunde ge dig allt du vill ha, du om någon förtjänar det!


Du är och förblir världens BÄSTASTE lilla syster ever <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback