jag har nog inte alltid varit sofie



Ännu en såndär ensam morgon, det börjar bli lång tråkigt här hemma när älskling åkt till jobbet och Jonna ligger och sover. Skönt att det äntligen är Fredag åtminstonde så vi får en helg tillsammans.
Igår så vi klart på tre Harry potter filmer, haha fast att vi skulle spara alla filmer tills helgen, ja vi såg ju hur bra det gick.
Nu har vi bara dom två sista kvar.

Nu när jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik kommer alla tankar fram, Alla minnen från förr.
Tänk så många människor man stött på i sitt liv som har varit livsviktiga men nu i dagsläget har man ingen som helst kontakt med längre, Sånt är dåligt.
Borde man inte hålla kontakten med sina gamla bästa kompisar som man skulle erövra världen tillsammans med?
Vart tog alla orden vägen? Vart någonstans förlorade man sig själv och blev någon helt annan?

Jag personligen önskar jag hade hållt kontakten med flera stycken utav dem ja inte alls pratar med idag.
Här i mitt liv just idag inser jag hur stor roll vänskapen har, och just nu är jag mitt i ingenstans och det känns tråkigt
rent utsagt  att inte ha någon att dela med sig saker till i vänskapsperspektiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback