na na na


Ny dag och jag nästan bara längtar tills imorgon då vi åker hem, jag vill hem till min lägenhet till min säng till mitt kylskåp till mitt. haha nej så farligt är det inte men det ska bli skönt att komma hem faktiskt. Och ja hoppas på kanon fint väder nu resten av sommarlovet, så vi kan bada varje dag.

Har tänkt på det föresten. Det är inte alls så långt kvar tills sommarlovet är över, med tanke på att min födelsedag är om cirka 3 veckor sen straxt där efter börjar skolan igen. Hur ska jag hinna allt jag egentligen velat göra?
Usch det gör mig lite ledsen. Men nu ska ja inte deppa ner mig utan tänka på bara IDAG!
Jag vet dock inte vad vi ska hitta på idag, kanske gå ner till festivalområdet men ja vet inte. Annars blir det väll som alla andra dagar här nere, det ser inte ut att bli så fint väder heller tuvärr.

jag <3 dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback