när solen gått upp och stjärnorna slutat lysa

Godmorgon
Idag har jag inget speciellt planerat faktiskt, men jag hoppas det händer något här hemma.
Sitter väll här en stund till verkar inte som någon annan är uppe än så länge.
Har skrivit lite med älskling på mobilen och hon är nog snart på väg till jobbet, jag saknar henne
och längtar tills jag får träffa henne igen. Men jag saknar också min syster som just nu är på festival.
Hon kommer troligtvis hem på Söndag, då jag åker hem skulle jag tro, inte så roligt alls!



Är riktigt sugen på att köpa en riktigt stor krukväxt att ha inne på toaletten nu när det fula torkskåpet som bara stod och samlade damm är bort taget.
Fast det får nog vänta tills toan är helt färdig renoverad får jag väll lov att påstå.

Ne nu ska jag nog gå upp från sängen och se om någon själ är vaken och göra mig lite frukost. Uppdaterar lite i mellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback