dagarna bara rullar på, jag hinner inte med

ursäkta den dåliga uppdateringen om dagarna,
det har hänt både bra dåliga mycket och lite saker när jag inte skrivit.
Men jag tar det i korta drag. Vi har köpt två nya soffor, så nu är balkongen så gott som färdig, jätte fint är det och framförallt mysigt och det var ju det vi ville uppnå.
Lägger in lite nya bilder på balkongen när jag kommer hem. Vi har varit i Linköping och inhandlat matta och massa andra grejer till resten av lägenheten också tillsammans med Nettans pappa, Jerry och Jonna.

Men nu är jag faktiskt hemma i Hultsfred igen efter mycket om och men, själv den här gången hos pappa också.
Älskling ska jobba hela veckan så jag tänkte hälsa på allihopa här nere, plus att det faktiskt är min födelsedag på söndag. Så några paketer kanske jag får med mig hem också.
Min farfar har gått bort och jag trode först att jag skulle hinna åka och hälsa på honom det var lite tanken med trippen ner också. Men det hanns inte med, jag saknar dig farfar! Du finns alltid i våra hjärtan och minnen.

Mamma och min syster åkte upp till Motala i måndags och stannade till tisdag morgonen då vi åkte hem hit. Det var trevligt att ha dem där och kolla in i stan lite. Gå runt vid varamon och kolla läget. Aslan var ju självklart också med.

Idag har jag varit med Pappa och Lotta till Vetlanda, jag var där igår också men det är skönt att åka bil och inte sitta här ensam och dega. Nu snart ska jag följa med mamma bort till Högsby, hon ska bland annat köpa hundmat till Aslan.
Jaja sen ikväll blir det grillat..


Jag saknar min flickvän och min elliey pluttis <3
   

Kommentarer
TOBBE säger:

hej tack för kommentaren :)

2009-07-29 | 17:16:05
Bloggadress: http://veteran.blogg.se/
meliie säger:

Fin blogg, kolla in min blogg & kommentera gärna :)

2009-07-30 | 00:38:17
Bloggadress: http://mmeliiie.blogg.se/
mmautildah säger:

haha ;)

jo jag tyckte faktiskt det oxå ;)

2009-07-30 | 01:25:10
Bloggadress: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback