målafärg och garageportar

                          

Kan ju berätta att dagen har varit bra, Varm och ganska händelserik faktiskt.
Haha jag har bränt upp hela mig, så jag ser ut som en tomat med armar och ben. Inte jätte roligt dock, kvällen kommer bli hemsk. känner redan nu hur det bränns både i rygg och ansikte.

Men jag satt inte bara i solen och glassade utan var även snäll och hjälpte till att måla lite, haha jag ska nog aldrig bli målare dock! Jag spenderade också lite tid på att fotografera alla händelser och lite allt möjligt.
Ne nu ska jag sluta skriva massa trams.
Ska snart börja laga mat, TACOS!
så då blir det att se en film som älskling valt och äta tacos.
puss hej!

Kommentarer
Anonym säger:

aj vad bränd du har blivit gumman :S

2009-06-25 | 19:26:02
Bloggadress: http://minnahokka.blogg.se/
Hanna säger:

Oj! det där ser ut att göra ont :(

2009-06-25 | 22:18:33
Bloggadress: http://outonthepiers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback