09.44

Godmorgon
Så otroligt härlig känsla det är när man vaknar upp och solen letar sig igenom persiennerna! Nu är det äntligen sommarväder. Vill bara åka ner och bada, fast inte själv såklart. Tycker Nettan kan jobba klart nu.

Har hunnit med en hel del nu på morgon kvisten, vaknade av älsklings larm imorse runt kl: 7. Åt frukost med henne och sen cyklade hon iväg för att jobba. 
Då passade jag på att börja damma lägenheten lite så blev nyss klar med det jobbet.Det känns friskt när man fått bort lite damm som irriterar överallt.
 
Men nu tänkte jag göra mig ett försök till att installera The sims 3, om det nu vill vara på min dator vilket jag hoppas..
Hoppas alla vaknar lika pigga och glada som jag, Känns som en bra dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback