jag behöver all tid jag kan få just nu

Nu har jag tagit en paus ett tag.
utan att berätta eller förvarna, nåja det har varit ganska stressigt.
Inte funnits någon tid över.

I söndags hälsade jag, älskling och Jonna på massa vovvsingar, och jag kan ärligt talat säga att jag blev stört kär i de små lurviga liven, schäfer valpisar.
Så nu är vi i en tvist, 1, 2 eller ingen.

Tog sprutan i måndags efter mycket om och men..
Kändes kanske som det bästa tillslut, dock vet jag inte om mitt beslut var det rätta.?
Nåja har inte haft några allvarliga biverkningar efter, tack och lov.
Med andra ord har det bara känns som lite träningsverk i högra armen.

Igår började min första praktikdagÖstgötatidningen, och jag var både ivrig och nervös samtidigt!
Dock slutade hela dagen i tårar (nästan). Mådde inte alls bra där och kände mig bara allmänt seg hela dagen.
Kvällen var därimot upppiggande, Gick på konsert tillsammans med älsklings familj, Där vi kollade in när hon och hennes bror sjöng och spelade. Jätte mysigt var det!
Pappa ringde även på kvällen vilket gjorde mig jävligt varm inombords, önskar bara att saker såg lite annorlunda ut. Men jag älskar honom. För trots allt är han världens bästa pappa!
jag saknar er allihopa där nere i h-fred.

Idag tog jag en ledighetsdag, känner inte alls för att gå tillbaks till praktien efter gårdagen. Men jag får nog göra det imorgon vare sig jag vill eller inte. Hon vart ju som tur inte arg, kanske bara lite besviken på att jag ringde imorse och sa att jag inte kunde komma.

Forsättningen av denna dag blir nog till att diska upp all disk, städa iordning (som vanligt) skriva mejl till Doris och Leena.
Samt gå ut med Elliey om jag hinner, vilket jag verkligen hoppas.
Ska även försöka få lite läxor gjorda!

Nej nu har jag inte mycket alls att skriva.
Lyssnar på julmusik (det får mig alltid på bra humör)
Längtar tills vi börjar plocka fram all julpynt och det börjar snöa utanför.
bjuder på lite mysbilder som får en att längta ennu mer till jul!
SNÖ!!


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Åh, ni borde verkligen skaffa åtminstone en! Dem är ju för söta, schäfrar! :D



Jag ska också vaccinera mig, vill inte riskera att bli sjuk och sedan smitta någon i en riskgrupp. Många pratar om att man inte vet hur kroppen ska reagera på vaccinet om typ 20 år, men alltså de som framstället vaccin är ju kunniga.



Hm, vad tror du det berodde på att du inte mådde bra på praktiken?



Snö vill jag inte ha, bara mellan jul och nyår. ;)



sv: Tack så mycket!



Jag hoppas du får en trevlig dag du med. :)

2009-11-18 | 14:00:44
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Petra säger:

ÅÅ vilka vackra bilder...

2009-11-18 | 14:31:13
Bloggadress: http://inspirebypetra.blogg.se/
ElinArmour säger:

Åh, ge mig snö - nu!! =D

2009-11-19 | 15:03:04
Bloggadress: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback