förlåt för dåligt tempramente

Nej usch nu är jag redigt arg på allt vad skolan innebär!
Sitter just nu på lektion (engelska lektion) men känner att jag måste få ut mina aggregationer.
Slutar klockan 16.00 men kommer hem först förns klockan är halv 6.

Ja det jag är arg på är just skolan!
Allt som har med den att göra för tillfället,
allt kommer bli kaos när praktiken är över.
Imorgon ska jag palla mig bort till skolan för att göra naturkunskapsprovet, vilket är väldigt bra.
Stolt över mig själv faktiskt! bara jag hinner träna nu ikväll tills jag somnar och imorgon bitti.

Men sen kommer det in både matte b kursen som jag ska göra ett prov på
för att se om jag klarar det, Sen ska jag få in en till kurs på nästa termin
som egentligen redan varit klart att jag skulle ha den lektionen tillsammans med en lärare.
Men nu blir det inte så!

Jaha så då måste jag välja ny lektion, plus att jag fått se schemat för nästa år
och ja det ser verkligen redigt surt ut just nu måste jag få säga.
skit skit skit säger jag bara.

Det är bara väldigt mycket som går emot mig nu känner jag..
känner att dygnet kan gärna få vara några fler timmar nu under en period!

Förlåt för allt det tråkiga negativa, jag ska ta mig igenom det här.
frågan är bara vart jag ska börja.

nej nu ska jag återgå till studierna :')


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Åh nej, inget av det där låter särskilt kul. =/ Jag hoppas det löser sig till det lite positivare.



Matte b är inte kul, inte lätt.

2009-11-10 | 11:40:55
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback