åker snart iväg med bussen

har precis ätit pannkakor med jordgubbssylt och glass
så nu är jag proppmätt,
Nu eller snarare om ett tag blir det att åka bort till sporthallen och kolla på när Jesper och älskling brottas ;')
jag och jonna följer med som moraliskt stöd, senare ikväll när vi kommer hem måste jag välja ut bilder till fotouppgiften en gång för alla.

Imorgon blir det skola igen, jag hatar mig själv för att måndagar finns jag hatar måndagar för att den dagen kommer direkt efter en helg.
jag hatade speciellt den här måndagen för att jag försov mig!
nåja tänkte redan nu börja kolla bilder till fotoläxan.


bjuder på en snygg bild sen i lördags då vi var ute i kallhet och blåshet och fotograferade vatten.

Hoppas ni alla där ute får en bra kväll.

Kommentarer
jonna säger:

Hejsan ! jah då jag fick en bra dag men efterskolan vart det mycket läxa vilket jag hatar !! >< blää haha hoppas det gått/går bra för dig med din läxa:)

2009-10-06 | 17:32:11
Bloggadress: http://domii.blogg.se/
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Åh, så gott med pannkakor! Jag gillar mina bäst med bara socker. :)



sv: Tack så mycket! :D



När jag färgat med Loreals brukar det räcka med en förpackning för de innehåller så himla mycket färg. Men nu har ju håret växt sen jag använde deras hårfärg, så jag lär nog få köpa en till. ;P

2009-10-06 | 18:17:41
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback