det var ett tag sen nu

fem dagar sen jag skrev sist, sorry för att jag suger på att uppdatera imellanåt.
Idag har jag och älskling gjort läxor, Ringde även den andra praktikplatsen så nu har jag praktik i fyra veckor :) Känns skönt att allt sånt är färdigt! Motala Tidning och Östgötatidningen här kommer jag..


Gjorde även kycklinggryta med ris (kan man nog kalla det) hade en sås på en burk
Extra hot! Hahah har nog aldrig varit med om någon starkare mat alltså.
Men det funkade att äta, men aldrig mer säger jag bara.

Sen gick vi till Östenssons och köpte lite godis för att ha till filmen på Disney Channel.
Wizards of waverly place the movie. Den var faktiskt mycket bättre än vad jag förväntat mig. Den kommer imorgon också för er som missade den idag! Fast då med svenskt tal.

Ne nu ska jag nog ta och stänga av datorn, Ska försöka skriva lite mer om dagarna. Lite fler och roliga inlägg.
Men ibland räcker inte tiden till.

Carola jag tänker på dig <3


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Kul att du fick till praktiken!



Stark mat är mumma. :D



sv: Nu har jag skrivit i bloggen om Maraboun (i inlägget "Trick 'r Treat)!



Det blir bara att slappa hela helgen, äta gott och kolla på film. Du då? :)

2009-10-30 | 23:45:06
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback