:')

Nu ska jag sätta igång med pluggandet, så jag förhoppningsvis blir färdig idag.
Ja det får vi ju se men jag hoppas innerligt att jag orkar med alla läxor och blir färdig.
Det hade varit det bästa med hela denna dagen!
förövrigt är jag på ett ganska så bra humör nu denna morgon :)

Det jag måste hinna med nu! 



Nej nu ska jag tillbaks till läxandan och skynda mig!
Så jag och älskling kan spendera dagen på annat än massa tråkiga skolgrejer.
Sen blir det lite frukost (bestående av något helt annat än frukost)


Välkommen till ett översvämmat bord med läxor!

Tjingeling, tillbaks till läxorna...


Kommentarer
jonna säger:

Hej jah men nu ser jag ju att du har kommit igång ^^ hihi



jah jag förstår det.. hoppas ni alla mår bra där hemma sen ses i vi i morgon och då ska vi ha jätte kul kolla in min blogg sen så ser du några bilder om jag hinner göra det inlägget innan du kolla ;') hoppas ni är glada jag hatar läxor :( men jag har inte några som måste göras nu.. ^^ hihi

2009-10-31 | 09:35:15
Bloggadress: http://domii.blogg.se/
Petra säger:

Hoppas att du hinner med det du ska och att du får lite tid över

2009-10-31 | 10:55:42
Bloggadress: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback