det mellan dig och mig är sant

tänkte ju egentligen börja plocka iordning i lägenheten nu på morgonen
men det får vänta tills efter mötet känner jag...
Jag behöver skriva av mig.

Jag behöver få säga förlåt idag!



Tänkte tillägna detta inlägg till min största kärlek i världen,
den människan som betyder mest för mig, den som får mig att kämpa vidare här i livet.
den som fått mig inse vad riktig kärlek är för någonting.


det här är till dig Nettan Grönfoss, det är du som fått och får mig upp från alla djupa gropar och nedgångar här i livet. Det är du som fått mig se livet lite mer positivt och med lite mer vilja, ljus och hopp för framtiden.
Det är du älskling, bara du som fått mig inse hur himla lycklig du gjort och gör.
och förhoppningsvis kommer att göra långt in i framtiden.



Jag vet att vi inte kan spå framtiden, men jag hoppas innerligt att vi på något sätt alltid kommer vara kopplade till varandra, Jag vill inte gå miste om en sån underbar person som just du är älskling!
När jag tänker på framtiden blir jag rädd, för jag vet inte..
jag vet ju inte vad som kommer att hända, men jag ska inte vara rädd utan jag ska hoppas av hela mitt hjärta och själ att vi på något sätt alltid kommer älska varandra, och vad som än händer idag eller imorgon.
Hoppas jag du vet att det är dig jag älskar med botten av hjärtat, mitt liv vill jag tillbringa med dig.


Jag älskar dig mest av allt i hela världen, och flera varv runt den också.
Det går inte beskriva med ord hur perfekt du är i mina ögon
för du är allt för perfekt.
För alla dessa fina ord vi har i svenskan eller ja i alla språk för huvudtaget kan inte mäta sig i min kärlek till dig.
Det går inte att försöka beskriva hur underbar och bra du är, För om jag skulle försöka
skulle alla orden låta alltför lama. Och inte alls beskriva hur du är på rikigt.
Du är så mycket bättre och så mycket finare på alla sätt och vis, jag menar det verkligen.

älskling för mig är du världen, mitt liv vore ingenting utan dig vid min sida och det är sanning.
Jag älskar dig och min familj mest av allt, för utan er vore jag inte jag.
Jag är inte hel utan er vid min sida!

Och förlåt för allt jag gjort som sårat dig genom alla år, förlåt jag menar det verkligen.
jag har inget att gnälla mot eller vara ledsen eller arg för egentligen.
För jag vet med mig att du är den bästa i mitt liv. Allt vi gjort och gör har en mening och jag vet med mig.
Att förhoppningsvis kan saker och ting bara bli bättre och bättre, inte sant?

visst jag saknar något i mitt liv, precis som du älskling och jag vet att det gör ont.
Men vi klarade väll allt tillsammans?
vi kan bygga upp våran kärlek till minst lika bra kärlek som precis vem som helst.
Och jag vill att vi pratar om allt, vad du vill hur jag vill vad vi känner och hur vi mår.
allt ska kunnas prata om. jag älskar dig för mycket för att få allting förlorat.

För det är bådas fel att det blivit som det blivit, och det är bara vi tillsammans som kan bygga upp det lika starkt om inte starkare igen och skulle det inte funka vill jag inte bara förlora dig,
för du är och förblir världens mest otroliga människa jag någonsin träffat!

Ditt namn kommer alltid stå skrivet i mitt hjärta med guldpenna <3



jag hoppas det är du och jag föralltid älskling


Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Åh, vilken fin text, jag hoppas allt blir bra!



sv: Haha! Jag trodde faktiskt på riktigt att du hade någon luva på dig, och att luggen samt lite annat rakt hår ENDAST var ditt. ;P



Usch då! Ja jag hoppas verkligen din nästa helg blir bättre!

2009-10-06 | 10:25:18
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback