försöker att bara fortsätta

Hela dagen har gått åt till att städa
och nu kändes det redigt skönt, det kändes fridfullt på något sätt.
Jag har inte gjort så mycket om dagarna innan, Så det här kändes verkligen som att jag behövde det!
Och gud vad fint det är i lägenheten nu.

Älskling kom hem när jag hade kvar köket, och allt blev genast verklighet igen. Klockan hade gått mycket fortare än vad jag trott, Sen blev allt som vanligt igen.

Jag gick och duschade, vilket var super skönt efter en hel morgon med städande..
Nåja nu sitter jag här uttråkad och ledsen, varför kommer hösten redan nu?
Lägenheten känns så kall då..



Jag saknar den tid som funnits, den tid som gått och nu känns helt förlorad.
Varför lever vi människor inte lite mer i nuet?
Jag ska börjar leva idag!

Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Jag håller med, varför kommer hösten nu?



sv: Ah, är det studenten för dig med? :)

Ja guu, tiden går så fort! Jag är nästan lite rädd för tiden efter studenten gällande jobb, för jag vill verkligen ha ett arbete så fort jag gått ut skolan, om inte innan!

2009-10-08 | 18:26:03
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback