i mitten av allting stannar världen upp



Att man blir äldre med åren kan ingen komma undan, även om man helst hade velat stanna tiden och leva livet.
Just här och nu, då man är som lyckligast då man har just det där perfekta som man så länge strävat efter.
Jag hade hellre viljat gå tillbaks i tiden och berätta för alla just då att det var det bästa.
Att ni är dem bästa!

Att jag älskar dem som är mig närmast. och att jag hade velat varit lite mindre plåga för allihopa i min närhet just då.
jag är ledsen för allt jag gjort min familj, min mamma, pappa och syskon.
Och inte bara er, utan alla som var i mitt liv just då. 
Allt ni fick utstå.. Jag ångrar saker jag gjort och jag lär ångra mycket jag kommer göra i framtiden.

Men just nu lever jag idag.
Och jag vill bara säga tack för allt fint ni gjort och gör mig, jag önskar ni bodde här.
Jag önskar jag hade er lite närmare. För det gör ont ibland..

Att veta att ni är där ute, men inte här. inte här med mig..
förlåt för att jag svikit er, förlåt!


jag & min lillasyster


jag och min lillasyster


Att man blir gammal det blir man ju, men att man också förändras, det hade jag inte vetat om.
Inte så drastiskt. inte så mycket...

Jag önskar ibland att man hade kvar det man en gång hade. Att man fick igen det man förlorat.
Alla människor man haft starka band med har bara tynats bort och klippts av.
Varför blir det alltid så? Varför har man inte kvar dem man tycker så mycket om..
Dom man lovar att leva hela sitt liv med.. Varför tappar vi så mycket bra på vägen.

jag inser att jag haft det bra, trots vissa nedåtdalar. Men jag älskar mitt liv.
och jag älskar de människor som stått kvar och funnits där. Jag hoppas ni stannar kvar i hela mitt liv.
För jag behöver er verkligen.

Tack för allt ni gjort för mig..
Jag försöker vara bra för er med, jag försöker verkligen..
jag älskar er!

Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Så fint du skriver, igen! Du uttrycker verkligen dina känslor och det känns äkta. :)



sv: Ja, för hon är verkligen en fantastiskt fin katt!



Exakt, jag är ingen sån som känner att jag måste vara ute och göra saker på kvällarna eller helgerna, att mysa med vänner och/eller familj är helt underbart och jag tröttnar aldrig. :)

2009-10-09 | 12:19:02
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Alexandra - Ninja Fruit säger:

sv: Så lite så!



Då är vi två om det. Ord kan göra väldigt mycket med sin innebörd. :)



Du har så rätt! :D

2009-10-09 | 12:55:06
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback