ibland går det bara inte att få allt

Har pratat i telefon med syster idag, kändes skönt.
tack för att du finns här för mig, även att vi kanske inte pratade om något speciellt känns det bra att veta att du finns där. Tack för att du fick med må bättre :')  jag saknar dig, jag vill träffa dig och din lilla fjunboll kiwi också.
jag saknar när pappa bodde i lägenheten och vi alla barn bodde hemma. det var roligare då. Jo jag medger att nu såhär efteråt saknar jag h-fred ibland, alla minnen är ju där.
jag älskar dig <3 saknar dig.

Efter det blev det bakning med älsk och jonna.
nåja vi skulle baka såhär sjukt söta bakelser

resultatet blev dock inte lika lyckat som på kartongerna
men jag tror inte heller att man ska jämnföra.

Glasyren var ju inte ens rosa så det såg bara äckligt ut.
Dom smakade inget vidare heller måste jag tuvärr säga!


Efter det gick vi bort till nettans mamma och pappa och firade nettans mamma eftersom hon fyllde år.
Där bjöds det på glass bullar och ballerina kex. gott!
Sen va vi där en stund och runt halv fem gick vi hem

Då fixade vi (rättare sagt jonna) en leksak till Elliey tuss (en boll gjord av garn)
dock var hon inte ett dugg intresserad av själva bollen utan mer av snöret som vi skulle hålla bollen i.

Nu tvättar vi för fullt och ska snart duscha och sen ska jag lägga mig för att sova,
jo för imorgon är det skola!

Första gången på evigheter jag ska gå till skolan på en måndag, jag är så sämst.
Har möte i skolan imorgon. hål i flera timmar (minst 3 timmar helt seriöst) och har bara två lektioner,
ovärd dag men jag måste..från kl 8-4.

jag behöver dig som du var, jag saknar dig!
allt det här gör ont, det svider i hjärtat <3


Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Jag skulle inte tacka nej till ett par såna där! :D Jag har också sånt där strössel. :)



Jösses, 3 timmar hål? Det är verkligen inte roligt alltså.



sv: Min helg har varit toppen. Jag hoppas din varit detsamma! :)



Har du inte möjlighet att ta i alla fall några dagar ledigt då?

Jag håller verkligen med dig, men snart är det höstlov och då ska jag njuta järnet!

2009-10-11 | 22:18:28
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
mmautildah säger:

jahdu , de blev fest i lördes och igår myste jag med min bebiskusin hela dagen:) , händer idag?

2009-10-12 | 13:14:20
Bloggadress: http://mmautildah.blogg.se/
Alexandra - Ninja Fruit säger:

sv: Ät allt utom toppingen då? :)



Jag förstår hur du känner faktiskt.

2009-10-13 | 14:13:58
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback