idag hoppas jag på en bra fredag



Godmorgon allihopa!
Nu snart ska jag iväg till stan med Carina och vi ska bort till försäkringskassan och prata lite. Sen ska jag hem igen en sväng. Sen vidare tillbaks in till stan med buss för att möta upp älskling efter hon slutat skolan.

Därefter lämna lite papper och eventuellt hitta på något i stan en stund. Vi får se vad vi hittar på. Efteråt ska vi hem och göra lite allt möjligt, Bland annat ska vi försöka fixa iordning balkongen lite. Vi orkar inte vänta ^^
Ska ju måla om där ute, men inte för ens till våren. Men det känns så tråkigt med en tom och tråkig balkong. Så vi tänkte tjuv starta lite. och sen får vi väll ta bort allt när våren kommer igen då det är dags att måla.

Igår fick vi förövrigt vårn spisfläkt, dock ej installerad än. Men det ska dom komma och fixa idag :')

Jahapp, förlåt för dålig uppdatering. Jag ska försöka skärpa mig.
Nej men nu ska jag nog snart närsomhelst gå ut och sätta mig i en varm bil.
Lägenheten är iskall jag lovar!


Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Någon anledning till att ni väntar till våren med att fixa balkongen? :)

Så länge kan ni ju dekorera med julpynt eller något, när det närmar sig jul. ;D



sv: Idag ska jag vara hemma från skolan och bara slappa, ikväll blir det mys med massa onyttigheter som vanligt. :D

2009-10-16 | 10:22:18
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Alexandra - Ninja Fruit säger:

sv: Ja okej, då förstår jag. :)



Ja oh ja, julpynt ger en så mysig känsla i kroppen!



Ledighet är alltid skönt, speciellt på en fredag. :D

2009-10-16 | 10:52:53
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Missade att den andra kommentaren var din så här kommer svar nr 2. :P



sv: Då lägger jag en röst på den från dig, så ska du bli länkad hela lördagen! :)

2009-10-16 | 10:53:44
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
fannie säger:

Åh gud vad du är fin!



Håller med dig med skolan, när jag får mycket att göra får jag panikattacker. Och de är inte roligt, när man bara bryter ihop.

Usch!

Men alla människor är olika, det är bara så. Och oftast kommer lärarna och säger " skolan är något man måste gå, alla har ju de likadant" Men hallå?

Alla är inte likadana, vissa klarar stress bra. Andra inte.



Man borde verkligen ha en egen lärare, som vet vem man är, som vet ens svaga sidor och ens starka.

Kanske någon som kan något psykiskt också, så man kan ha en liten lektion om hur man reagaerar på vissa saker.



Man kanske ska skapa en egen skola när man blir äldre, med mycket psykiskt. Jag ska bli kurator eller något annat, så då kan man kanske satsa på de! ;D

2009-10-16 | 12:40:20
Bloggadress: http://fanniekarlsson.blogg.se/
Emma säger:

Härlig hårfärg du har!

2009-10-17 | 17:43:07
Bloggadress: http://eqologisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback