visst känns det fint att va vid liv en dag till

ja just det skulle lägga in en bild på hur håret ser ut just nu
intensiv rött är hårfärgen, nåja jag är nöjd.
fast nu ser jag att det ser nästan ut som det var när jag färgade håret rosa O.o



Ska försöka få gjort någonting av dagen snart, Ska städa iordning i lägenheten
måla naglarna och göra lite läxa..

men alltid slutar det med att jag sitter kvar vid datorn lite för länge, och hinner inte göra någonting alls.
sånt stör mig. Så idag. Då ska jag banne mig göra det som jag sagt att jag ska.

- städa
- måla naglarna
- lite läxor
(skriver jag alla läxor vet jag att det slutar med resultat noll läxor klara)

nåja inte alls så mycket att göra endå kanske. men jag börjar inte än :p


kan ju lägga in en ny bild på köket som det ser ut nu, Har ju fått luckorna och ny bänk
nu fattas bara spisfläkten som vi får i veckan :)


och vardagsrummet som det ser ut just nu med våran nya bokhylla

Jag bara älskar lägenheten just nu, visst det finns vissa saker jag skulle vilja köpa hem till den.
Men just nu får det räcka!..
Har ju endå skickat efter ett paket från h&m till lägenheten med massa fina saker, kan ju visa lite utav det vi skickat hem. Fast det kommer dock inte för ens i början av januari, suck!
Nu ska jag och älskling spendera pengar på oss själva ett tag istället <3

Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Är det Schwarzkopf intensiv röda? Den ska jag färga håret med på söndag! :O



Måla naglarna ska jag också försöka hinna med. Ska åtminstone försöka hinna få bort det jag har nu. :)



Åh, så stort kök ni har ändå! Fint!



Erat vardagsrum gillar jag jättemycket. ;D



sv: Det märktes att du gjorde det, för så mycket och såna saker kan man inte skriva om det inte är helhjärtat. :)



Bra där! Man ska alltid sträva efter det positiva. :)

2009-10-06 | 11:37:04
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Alexandra - Ninja Fruit säger:

sv: Nice! Japp, det blir hela håret. Jag har dock bara en förpackning så jag vet inte om det räcker till hela håret, men då är det ju bara att köpa en till och färga igen. :)



Precis som mitt nagellack började göra. ;P



Lagom är bra tycker jag!

2009-10-06 | 12:37:31
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
mmautildah säger:

hehe såliteså:)



taaack , vad gör `du?

2009-10-06 | 14:58:11
Bloggadress: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback