jag skulle vilja kunna flyga



Nu sitter jag här missnöjd med det enda lilla jag fått gjort idag.
Nåja jag är endå på toppen humör, dock lite trött men så blir det om man går upp tidigt varje dag.
Ska kämpa mig igenom hela helgen med alla läxor och förhoppningsvis blir ALLT färdigt tills på måndag!

Är glad och lyssnar på julmusik :'D det får mig lycklig
det får mig känna mig som ett barn igen och bara längta efter julafton och all snö!

Är även lite små pirrigt glad inför framtiden.
Jag och älskling ska kolla lite vovvsingar sen när hon är färdig med läxorna.
 
Haha för en gång i framtiden ska vi införskaffa oss två små vovvsingar!




Bilderna är på Älsklings förra hund Angels valpar
och jag blev stört kär i 'krullet'
önskar vi hade kunnat ha kvar angel för din skull älskling <'3
tycker vi kunde behållt allihopa valpisarna :) det hade varit mysigt!


    krullet som jätte liten bebis                      krullet lite större bebis

Åh jag blir bara kärare varje gång jag ser en hund, Jag vill verkligen ha en själv en vacker dag!Och den drömmen ska minsann bli verklighet så fort ekonomin säger Ja! :)
Pratade med mamma om att jag önskade mig en hund i julklapp hon sa att jag kunde få låna aslan :p


Aslan när han var en liten prins ^^            aslan stor kille nu :) 3 hela år!

Är inte hundvalpar världens sötaste?

Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Åh, massa läxor för dig. :( Glöm inte bort att ha helg också!



Jösses, så söta hundar! :D Jag önskar jag kunde ha, men alla i min familj är pälsallergiker utom jag. :(



sv: I helgen blir det bara att slappa för mig. :)



Jag saknar de gamla julkalendrarna. Minns inte vad alla heter men två stora favoriter var Mysteriet på Greveholm och Pelle Svanslös. :D

2009-10-16 | 20:12:24
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Alexandra - Ninja Fruit säger:

sv: Ja du får verkligen inte glömma att ha helg. :)



Jag behöver djur jag med, har haft en kaning ett år man han var tvungen att avlivas. :(



Nej usch, jag kollar inte ens på de nya kalendrarna. Jag minns inte vilken den senaste var jag såg. =/

2009-10-16 | 20:59:26
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
fannie säger:

Älskar hundvalpar! =)

Har en egen nu ju, helt underbara. Dock är han inte lika fluffig som min andra hund var för typ 2 år sedan. haha =)!

2009-10-16 | 22:45:09
Bloggadress: http://fanniekarlsson.blogg.se/
ElinArmour säger:

Chihuahuor är bästa & sötaste vovvarna! =)

2009-10-17 | 00:33:09
Bloggadress: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback