lockigt hår och en jävla helg

Hej och Välkommen tillbaks sofie, TACK :)
Ja då ska jag väll inte längre dröja ut på någonting.
har hänt ganska mycket sen sist, Tar allt i små portioner. Vet att jag annars brukar vara en såndär människa som skriver lååånga texter ingen egentligen varken orkar eller är intresserade av att läsa.

Bestämde mig för att fläta ur varenda fläta pga mitt otroligt jobbiga ego
plus att jag störde mig och blev allmänt jobbig mot alla i min omgivning.
kliades va stort, för långt, fick ont i ryggen nacken och huvudet.
konstant klagande helt enkelt.

Mitt hår var väldigt vackert efteråt (eller inte).

lockigt som aldrig förr
Hur mitt hår ser ut nu får ni se lite senare idag.

Nu ska jag både hinna med att städa iordning lite snabbt här hemma, göra mig iordning
på mindre än en timme ungefär. Då ska ja ha möte med Carina!

haha jag kan helt enkelt inte vara kortfattad i text och ord, förlåt!

Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Oj, då behöver jag inte fråga varför du tog bort dina dreads. :P



Ditt hår är då inte lite lockigt nu alltså! ;D



sv: Nej att håret faller av är ju inget man önskar direkt. :P



Min helg var lugn och mysig, med för mycket svullandes. :P Din då?

2009-10-06 | 09:39:44
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback