så kom hösten och allt blev sådär ruggigt och kallt

 



min nya vän pipen som låg helt ensam när vi fotograferade sist
tyckte han va söt, så han fick vara med på en bild.

Kände inte alls för någon skola imorse, och Emma övergav mig i ett sms.
Jag skulle bli ensam i mina två timmars håla idag igen. Suck!
Men nu såhär i efterhand tycker jag att jag var duktig som gick hela skoldagen, På mina tre ynka lektioner jag hade. Och jag är glad att jag har helg nu och kan ta igen lite grejer.

Idag har jag inte hunnit med så mycket mer en gått i skolan, fast älskling hade varit duktig och bakat både chokladbollar och kladdkaka tills jag kom hem. Så det blev lite fika paus efter skolan redigt gott och mysigt.

Kan ju också berätta att jag tog en helt annan buss en vad jag brukar göra hem också, och det var första gången jag besökte Vadstena. Tjohej, det var läskigt för jag trodde jag missat bussen när jag väl var där i Vadstena och irrade runt. Men som tur är kom jag på rätt buss hem och nu har jag iaf klarat av det också!



Ikväll ska jag försöka se hemlös på svt2, det beror ju på om jag är vaken vid den tiden. Jag har börjat bli väldigt trött om kvällarna. Det börjar ju kl 22.30 så jag får helt enkelt se om jag håller mig upp fram tills dess. Tror det programmet kan vara ganska så intressant, jag hoppas på det.



Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Duktig du är som var i skolan hela dagen! :)



Åh, massa gott ni åt! Så snällt av din kära att baka. :D



sv: Tack så mycket! :D



Det var den i min med, mycket därför ville jag fortsätta med B. :)



Oj, så du måste åka en bit alltså? Eller minns jag fel om att du sagt att du har 1,5 timmes resväg?

2009-10-14 | 19:53:59
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Alexandra - Ninja Fruit säger:

sv: Kan tänka mig det, jag skulle också behöva något sött men vi har inget. :(



Ja åh, att åka buss är riktigt skönt tycker jag med. :)



Nej det är sant, då kan man gå upp ganska mycket senare. :P

2009-10-14 | 20:38:36
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
fannie säger:

Oh, har du jobbigt i skolan?



Jag själv har sjukt jobbigt i skolan. Har inte känslan för skolan riktigt, klarar inte pressen och jag bara bryter ihop .. Och lärarna fattar ingenting.

Varför ska dom ha så svårt att fatta jämt? Speciellt mina lärare, gaah!

2009-10-14 | 21:32:37
Bloggadress: http://fanniekarlsson.blogg.se/
fannie säger:

Jag, som har väldigt svårt för engelska har en jävla skit lärare som inte fattar att alla är olika, och att alla utvecklas i olika tackter.

Och bara för att jag går i nian betyder inte det att jag KAN allt de som nian ska klara.

Blir så sur på allt, pallar knappt inte skolan..

2009-10-15 | 17:54:21
Bloggadress: http://fanniekarlsson.blogg.se/
Alexandra - Ninja Fruit säger:

sv: Tack så jättemycket! Vi hade supermysigt idag. :)

2009-10-15 | 19:28:57
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback