äntligen har vi kommit någon vart.

Hej åh hå, eller snarare godkväll på er alla där ute.
Just nu sitter jag här och bara tar det jävligt lugnt ska jag säga er.
Idag har jag och älskling slitit som djur, nåja vi har iallafall kämpat som bara den och nu äntligen efter en hel helg
och två dagars slitande har vi kommit igång någorlunda åtminstonde.

Här kommer lite bilder som det ser ut just nu :)
kanske inte världens bästa bilder, men man ser nog lite.
Jag gillar iaf den nya lägenheten sjukt mycket.
 

Imorgon ska det äntligen bli skola igen, jodå jag längtar lite faktiskt.
Fast jag vet att jag har sjukt mycket läxor att ta igen och sjukt mycket jobb som väntar på mig.
Men det får jag ta tag i på något sätt..

Bilder bilder bilder...


Vardagsrummet/sovrum


ännu en bild på hur vardagsrummet och sovrummet ser ut just nu.
lite ändringar kommer att ske vart om vart annat.


sovalkoven vi fixat till, tycker vi kommit igång väldigt mycket nu.


här är en bild på hallen, inte helt klara i något av rummen än men det har
blivit en stor förändring sen bara en dag tillbaka :)


badrummet just nu.


och sist men inte minst, köket som har en HEL del kvar att göras på.
Men det kommer så småning om :')

Nu ska jag försöka uppdatera lite mer regelbundet igen. Om jag hinner.
Men nu är älskling färdig i duschen och vi ska se både idol och andra avenyn på datorn.
Har inte fixat tv sladden än :p
haha lite små fix här och var är det som sagt kvar.

Vad tycker ni? Är det fint, jag gillar det iaf :)

Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Jösses, så snyggt ni fått till det!

Det är faktiskt väldigt nice med mörkt så där som ni har det. Jag är en sån som älskar massor av färger, men kan absolut trivas i mörkt också!

Gillar eran sovhörna :D



sv: Tack så mycket! :D



Jag förstår att det är skönt för dig nu. :)

2009-09-22 | 21:14:26
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Ämli säger:

Nice ;)<3

saknad<3

2009-09-23 | 12:01:08
jonna säger:

vaov ni han långt när jag var borta !! :) hoppas jag kan komma och hälls apå snart !? god natt ^^

2009-09-23 | 21:08:51
Bloggadress: http://domii.blogg.se/
Hanna säger:

Ser jättemysigt ut!! :)

2009-09-23 | 21:45:08
Bloggadress: http://outonthepiers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback