tråkdag segdag, allt annat än bra dag idag

Idag är jag åter igen ledig, dock blir det inte så mycket ledighet varken idag eller under helgen tuvärr.
Har tänkt att både hinna med att plugga och städa den gamla lägenheten, Så den är färdig!

Idag tänkte jag även åka bort dit och hämta posten efter kl 12.00 någon gång sådär.
Är lite smått orolig då det ska vara någon slags avflyttnings besiktning idag och jag kan inte närvara tuvärr.
Jag hoppas dom inte blir arga eller påpekar något fel i lägenheten. Då är det en tjej jag vet kommer bli vansinnig
*jo nämligen jag*

Nåja, tänkte väll bara passa på att säga att vi kommit iordning lite smått mer nu.
hela tiden sker lite mer förändring faktiskt :) Vilket känns bra, för äntligen snart
är alltihop färdig upppackat!

Tänkte kanske börja ta på mig och göra mig färdig tills klockan 12 så jag kan åka iväg sen.
Ikväll blir det nog massa läxor att försöka ta sig igenom.

annars vet jag inte än så länge..
 
är inte alls på bra humör idag.

vart försvann allting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback