idag har det äntligen hänt lite, sofie är glad just nu



Har precis kollat färdig på Svenska Hollywoodfruar, dock tyckte jag inte det föll mig så mycket i smaken.
Kanske för att jag hade förväntat mig lite mer. Men det funkade att kolla på.

nu sitter jag mest här och försöker få tiden att gå,
älskling ringde förut och gav mig en lite rolig glad nyhet.
Plus att Frida ringde förut och vi pratade ut lite om skolan och så, Så nu är jag faktiskt rätt glad.
bra humör helt enkelt.

Tänkte börja plocka iordning lite i köket nu en snabbis så det är färdigt innan älskling kommer hem.
För imorgon ska dom ju börja fixa med nya skåp och bänkar vilket känns hur jävla fantastiskt som helst :')
Hoppas det blir som jag förväntat mig bara!

Tror faktiskt att det kan bli redigt snyggt, beroende på om dom tar med den bruna saken under skåpen. Då blir jag lite smått ledsen. Fast jag ska vara glad. Så mycket fint som vi fått ihop i den nya lägenheten. Ja bara älskar den och kommer bli över lycklig att vi förhoppningsvis blir färdiga med allt tills helgen.



















Det är för det andra (2super fint väder ute idag, dock lite smått blåsigt väder.
Men jag ska kanske försöka mig till att ta lite fotografier senare under dagen, om jag hinner vill säga.
Nu ska ja plocka i köket :) ses!


Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Vädret är jättefint hos mig idag också. Ganska blåsigt, men solen värmer. :)

2009-09-29 | 18:07:27
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback