jag försöker tänka positivt

haha tro det eller ej
men jag har inte gjort en enda läxa under hela helgen,
grattis sofie ett stort jävla grattis till dig!!

plus att jag är vit/blond/orange/ljusblond hårig i hela huvudet, jo jätte kul att gå till skolan imorgon.
vill ha ett super duper långt lov så jag kommer ikapp med mitt liv just nu känner jag.

Plus att jag vill ha tillbaks Bertil, även att ingen annan i min klass gillade honom.
Tyckte jag han va skit bra, han va snäll mot mig och förstod mig.
Nu är allt här i livet helt jävla kaos och upp och nervänt. Vet varken vad som är in eller ut längre.

ska inte få er där ute på visset humör, kände bara för att skriva av mig..
Ska sätta i dreadsen imorgon föresten därutav den blond/brunetta orangehåriga färgen i skallen.
Får se om det ens blir av??
ska inte tänka mer nu utan gå rakt bums i sängen!!

jag behöver inte den här dagen, jag behöver en veckas ledighet minst just nu..
FAN!


Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Oj så spännande med ditt hår! Får man se när allt är klart? :D

2009-09-28 | 17:02:59
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback