tråkigt men sant tuvärr/ kanske inte längre

Sofie har inte gjort någonting vettitg på hela dagen
trots att jag skulle både hinna med att plocka iordning här hemma och göra läxorna.
Allihopa?!..

Och kolla nu va klockan är, jag måste göra mig iordning ganska så snabbt och sen blir det för mig och
älskling att åka runt lite i stan sen ska jag på möte.

Fick reda på en super mega tråkig nyhet. Kommer alltså inte flytta in till helgen!
Får pengarna först på Onsdag.
jaja vi överlever nog,

Nej nu måste ja snabba på.
Ha en super trevlig dag!


Uppdatering
Helt ändrade planer förhoppningsvis,
ja som sagt det kanske blir flytt i helgen trots allt!
Jippi tjohej :D
men jag ska prata lite med Carina nu om 45 minuter.
Sen ska vi bort till förrådet och måla byrån :')

Och nuuuuu är jag såhär glad! (gammalbilddock)
haha kanske inte ser så glad ut, men jag är jävligt glad!


Kommentarer
Alexandra - Ninja Fruit säger:

Jag hoppas på att flytten sker som den ska! :)



sv: Vilken tur att du fick en sån dag nu då! :D

2009-09-17 | 16:13:45
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback