tv3 play nästa

Har precis kommit hem från mötet med Carina
som slutade med att vi åkte ner till stan och fixade massa papper, Känns super bra just nu faktiskt.
Att allt är fixat, förutom en sak som jag ska åter igen komplitera med. Men nåväl.
På just lägenhets fronten, sen har jag ju fortfarande skolarbeten kvar att sysselsätta mig med.

Tänkte nu ta och se på Svenska Hollywoodfruar, hade ju bestämt att jag skulle kolla på det när det va premiär. Men så blev inte fallet och jag har faktiskt inte kollat på det en enda gång fram tills nu.
Så nu tänkte jag eftersom jag är själv hemma och har ingenting för mig. Så varför inte ge det en chans.


så nu har jag något att göra i 135 minuter..

Längtar tills älskling kommer hem, vi har lite att styra och ställa med ikväll faktiskt.
Nu blir det kolla på svenska hollywoodfruar.



Kommentarer
ElinArmour säger:

Klart den är, Betty Boop är ju på den ^^

Detsamma!! =D

2009-09-29 | 13:19:17
Bloggadress: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback