längtar och bara väntar..

Helt okej dag idag,
Känner att jag borde börja kämpa mer nu.
Men för vad?
Har ingen ork i denna äckliga skabbiga lägenhet.
hahah nej så farligt är det kanske inte, men jag vill bara flytta..
Fort och nu! Det förstör alltihopa just för tillfället.

Har i allafall lämnat in alla papper idag så förhoppningsvis om turen är på min sida
så kanske bara kanske jag får pengarna på fredag så vi kanske kan börja städa den nya lägenheten i helgen?
Ja vem vet, jag hoppas. men jag vill inte hoppas för mycket.
För jag lär bara bli besviken om vi inte får göra det.

Men verkligen snälla snälla snällla? hoppas hoppas hopppas*
jag vill så gärna..

Idag har jag och älskling ätit sibylla, det var gott!
Senare ikväll blir det lite myspys med film..
Ska även inta soffan och kolla det nya programmet Svenska hollywoodfruar
kl 21.00 på 3an.


Kommentarer
Tanja säger:

Massor..



Minna dissar mig får alltid va själv eller sitta själv.. Ibland har jag bara lust att springa bort från skolan.. Sitter alltid själv och gråter..

2009-09-14 | 18:06:09
Bloggadress: http://tanjasomfan.blogg.se/
Tanja säger:

De har varit så länge..

2009-09-14 | 18:32:56
Bloggadress: http://tanjasomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback