ibland undrar jag hur ni tänker

Hade två roliga dagar i Gamleby faktiskt tillsammans med Emelie, Alexandra och Ida,
under fredagen gick vi till Ica och handlade hem lite allt möjligt.
Vi åt tacos och lite chips och cheezballs, såg på talang och därefter kollade vi klart på en film och sedan vart det läggdags.

Gick upp tidigt på lördagen och gick iväg till deras skola runt kl 7 och matade alla djuren.
Sedan vart det att gå tillbaks till lägenheten och vi tog det mest lugnt framför tvn.
Därefter vart det smörgåstårta och åka tillbaks till skolan och ge dom mat för kvällen.
Tack för två härliga dagar <3

Sedan vart det bilfärd hemmåt Hultsfred för min del. Mådde skit när jag kom hem tog en tablett och gick och la mig.
                      
                        
                                         världens bästaste syster <3


Kommentarer
Nettan säger:

och du som sa att du hade det sååå dåligt där. tack sofie.

2010-04-11 | 11:23:55
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback