när allt annat brister

gårkvällen vart den hemskaste på länge. Mer än så behöver jag inte säga.
Jag önskar bara att allting var bra.

I morse svek mitt inre mod och jag ville bara återgå till sängen när ringklockan ringde, men jag tog mig i kragen och steg upp. Tog rätt buss, gjorde rätt för mig på arbetet och åkte hem nöjd över att ha klarat av dag 2 på praktiken. Bussen hem satt jag bara och njöt med musik i öronen.

Har även blivit lite peppad idag av Camilla, Pappa, Lotta, Ämli, Bertil och Toni. Jag vart glad mitt i allt elände och tvivel. Ska verkligen försöka ordna upp allting. För min egen skull först och främst. Tack till er <3

När jag kom hem vart det mat dags och därefter begav sig jag och Otto till Hagadal, där jag fick stå som förälder åt Otto under simskolan. Dom simmade med flytvästar och hade stora långa grejer i vattnet och simmade med.

Det var då enklare på min tid då man hade orange'a flytsaker man höll i och sprattlade med bena. Haha, men det var roligt att se på, nu vart jag ännu mer sugnare på att fortsätta mitt simmande.

Nåja nu tänkte ja städa iordning lite bland alla mina saker och sedan hoppa in i duschen för ikväll blir det att kolla på dating in the dark.

                                          
                            Hoppas ni haft en toppen fin Tisdag,
                  vädret har verkligen börjat bli SUPER HÄRLIGT!



Kommentarer
- Alexandra! säger:

Tusan så grymt jobbat av dig! Att du trots din motgång tog dig till praktiken och gjorde vad du skulle och SAMTIDIGT känna dig nöjd, vilken framgång, Sofie! :D

2010-04-14 | 19:06:00
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback