om det bara hade funnits någon där


Imorse testade jag på den nya Risifrutti Sommarflirt, och jag måste bara säga att den rekomenderas till alla som älskar smultron. Den här föll mig verkligen i smaken och var hur god som helst. För min del hoppas jag den stannar föralltid!

Har även hunnit ha lilla kiwi ute i sin boll som hon verkar älska. Haha, hon är verkligen super söt när hon springer omkring. Men nu ligger hon i sitt hus och sover. 

Gårdagen var bra och faktiskt så var det en rätt rolig arbetsplats. Det var iofs bara jag och två till som arbetade där så att säga. Men dom var trevliga och det kändes skönt att arbeta från 12-17. För det var en perfekt tid då vi tillslut inte hade så mycket att göra. Men idag hoppas jag på en fullt kreativ dag på arbetet.

Och därefter ska jag följa med Otto till simskolan och där ska dom simma klädsim, vilket ska bli roligt att kolla på.
Nej nu tror jag att jag ska gå och göra mig iordning lite smått.

Ha en fin tisdag!

Kommentarer
Petra säger:

Jag gillar nte ens risfrutti i överhuvudetaget, men jag gillar smultron!!! :)

2010-04-27 | 09:26:38
Bloggadress: http://inspirebypetra.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Oh, den där vill jag också testa!

2010-04-27 | 09:33:59
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback