äntligen lite ordning här borta

           
Yes nu är ansökan färdig och inskickad, känns bra men samtidigt nervöst.
Vart tar jag vägen ifall jag inte kommer in...?
Men nu kan jag inget göra mer än att bara vänta och se vad som händer och sker.

Just nu sitter vi och äter mat, haha det blev en redigt sen middag idag. Och när jag är färdig ska jag börja packa till Hultsfred, samt även färga mitt hår. Duscha får jag vänta med tills imorgon då det både är sent och jag är redan trött nu.
Behöver ju sova lite åtminstone.
För imorgon ska vi upp med gryningen, tvätt står högst upp på listan klockan 7.00

  
Det har hänt rätt mycket idag endå, jag har fått både min studentmössa och klänningen och vet ni vad, klänningen kom helt perfekt; rätt storlek och rätt färg.
Dock har jag sett två missar på mössan, så jag måste ringa till Abc-gruppen och höra med dem hur jag ska göra med det.
Har även fått mitt klt-kort så jag kan ta mig till Vimseby under praktiken.

Nej nu måste jag verkligen börja packa, klockan är ju snart natt!

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Jag håller tummarna för dig med folkhögskolan!



Vad blev det för färg på håret? :)



Oj, jag har också ABC-gruppen, hoppas dem inte gjort något fel på min också. :O

2010-04-02 | 09:14:53
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback