lördagens små orosmoment blir söndagens bekymmer

Idag vart det en roadtrip till Lottas mamma och pappa, allra första gången jag hälsade på dom. Det var trevligt och vi fikade lite medans pappa klippte träd. Därefter begav vi oss hem och jag har gjort nästan ingenting under hela dagen, eller jo vi var och handlade lite förut. Senare vart det pizza-time, det var superduper gott. Har saknat min Bengan Special med extra kebab sås!

Borde fortsätta med mina läxor egentligen och få tillbaks min arbetsvilja. Men hittar den inte någonstans. Känner inte för någonting just nu, vill bara ha sommarlov.

MEN
Jag måste verkligen ta tag i det, om jag så ska arbeta med det hela natten och hela söndagen, för på måndag åker jag ju hem och då måste åtminstone Projektarbetet,loggboken+rapporten vara färdigskrivna.
Men allt är så otroligt mycket lättare sagt en gjort.

Jag kan inte ens tänka just nu, vill bara ha fredagen överstökad så jag antingen kan vara hur lycklig som helst eller ge upp allt och bara gråta för allt jag är värd. Fast självklart vill jag hem på Måndag och bara krama ihjäl mina underbaringar jag saknat ihjäl på dessa två veckorna.
 
                  för jag saknar dessa två sötnosar så in i norden <3   
                

Kommentarer
ERICAPERZZON säger:

Ja det är verkligen lättare sagt än gjort men lycka till!:)



svar: Tack så jättemycket:) Jag hade en bra födelsedag:)

/E

2010-04-18 | 20:10:19
Bloggadress: http://ericaperzzon.se
Nettan säger:

wiehu! ;D jag har saknat dig som fan! och är super glad att du är hemma ett tag iaf. <3

2010-04-22 | 11:35:08
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback