håll om mig och säg att du aldrig lämnar mig ensam igen

                        

Känner mig lite off nu såhär under kvällen, haft en jätte bra och rolig helg.
Men nu känner jag bara hur ensam jag är när det väl gäller.
Jag saknar min lillasyster något grymt mycket, dock har jag ju lille kiwi här hemma som jag ska sköta om i veckan. Det ska bli roligt!

Imorgon börjar praktiken på risbergsreklam, jag hoppas att det blir intressant och lärorikt. Och framför allt kul så tiden går fort. Kommer ju bara arbeta ett fåtal timmar per dag men endå. I helgen ska jag och Ämli ta hand om Aslan och jag hoppas verkligen vi slipper några anfall och att han är den myshund jag känner. Jag önskar verkligen att jag hade en egen hund. Det är något jag känner att jag behöver för mitt eget mående. Jag mår bra tillsammans med djur, människor kan vara så jävla falska.

Usch för mänskligheten ibland.
Nej ska nog snart försöka sova av mig denna känslan..

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Jag håller tummarna för att praktiken blir bra för dig!



sv: Det tycker jag du ska! Jag ska ta mig i kragen någon gång och testa Ben & Jerry's nya pinnglass. :)

2010-04-27 | 09:33:19
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback