upp och ner dalar hela tiden, förlåt mina älskade

nej just idag är jag så himla arg på mig själv.
Jag hatar att jag klagar när jag egentligen har det så otroligt jävla bra!

-Världens underbaraste flickvän som inget annat gör än att försöka och försöka tack.
-Världens bästaste och mest underbaraste familj, ni betyder så otroligt jävla mycket.
-Världens finaste kissekatt (dock ledsen men jag försöker skaffa en kamrat till henne.)
-Många vuxna personer i min omgivning som faktiskt bryr sig helhjärtat om mig, tack!
- Nettans lillasyster Jonna, tack du betyder mer än vad du tror.

Det är faktiskt ni som får mig att må bra, det är ni som ger mig hopp och faktiskt får mig att fortsätta leva mitt liv. För jag älskar er så otroligt mycket och jag skulle aldrig klara av att förlora er, ni är de mest värdefulla i mitt liv. Jag hoppas ni vet om att jag bryr mig om er och jag försöker vara så bra och tillräcklig som möjligt för er alla. Jag vet att jag inte alltid är så bra och tillräcklig men jag försöker så gott jag kan, jag har dåligt temperament jag vet det.. Förlåt!

jag önskar visserligen hela tiden att det vore bättre, att vi kunde hitta på mer saker och köpa det och kanske det. Och jag kommer alltid önska att vi hade det lite bättre. Men jag är super nöjd och lycklig med det jag har, tro inget annat. Ni människor som jag är omringad utav ni betyder mer än allt.

           

Kommentarer
jonna säger:

Sofie de värmer verkligen..

jag förstår om du tycker de är jobbigt..

men i sommar då ska vi göra något kul.. hoppas verkligen att vi kommer iväg till liseberg ! de skulle va sååå kul !<3

2010-04-29 | 20:20:02
Bloggadress: http://domii.blogg.se/
Nettan säger:

Jag älskar dig! <3 och jag hoppas du vet det! <33

2010-05-03 | 07:36:31
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback