gult och grönt i mängder


Påskharen kom och lämnade en påse med godis imorse, tack tack.
Sen fick det bli frukost och även en påskbakelse här hemma, därefter gick jag Lotta och pappa en promenad ner till centrum och strosade runt där ett tag.
Sen var klockan kvart över 1 och dags att gå till morfar och åka in till Vimmerby med mamma, Emelie och henric.

Där vi åt påskmiddag tillsammans med släkten, det var lite segt men trots allt kul att se alla. Vi fick även varsitt påskägg av mamma. Nu är jag äntligen hemma hos pappa igen, tror jag ska dra in sängen och fixa iordning mig och istället för att sitta här. Sen stänga på tv.n och ta fram min mini laptop och lägga mig i sängen och mysa ner mig under täcket.





Hoppas ni haft en kanon bra påsklördag :D

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Oh, påskhararna är så snälla! :D



Ha en fortsatt bra påsk, Sofie!

2010-04-03 | 15:11:12
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback