du behöver inte ens stå där och se på

Just förtillfället ser mina dagar ganska så lika ut, jag städar och är ute med john-john tills nettan kommer hem om eftermiddagarna. Ikväll ska vi äta upp resten av godiset som blev över sen igår kväll och även kolla på det nya avsnittet av pretty little liars tillsammans med Jonna.      
                                

Imorgon ska jag fara ner till Hultsfred igen, för att följa med mamma och bror till Skåne där vi ska hälsa på våra släktingar. Det ska bli riktigt trevligt dock är det inte lika roligt att åka tusen mil i följd men jag ska ladda min mobil med musik så jag har något att lyssna på under dessa timmar ^^

Så ja jag ska väll hinna med att packa lite småsaker för morgondagen och fortsätta sysselsätta john-john med promenad, lek och inlärning och även förhoppningsvis snart börja med maten..

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback