ibland undrar jag varför det blivit såhär

Sitter just nu i mammas lägenhet och kollar på animal planet, Vi kom hem från Eslöv igår eftermiddag och resten av den dagen var jag allmänt seg och degade mest framför tvn. Men idag ska jag fara hemmåt Motala igen, vilket jag faktiskt ser framemot då jag ändå känner mig som hemmast där.

Dock älskar jag att vara här nere också för hela min familj bor här, men är ingen hemma så känns det rätt så meningslöst att vara här när dom endå inte har den tiden. Nåja jag väntar just nu mest på att mamma ska gå upp så vi kan äta lite och sen vet jag inte om hon har planerat något, annars ska jag nog försöka gå bort till affären och köpa något gott till hemresan.

Kommer åka hem rätt så sent så vi får se vad dagen har att erbjuda..
                   
Ha en toppen fin måndag, shit en vecka kvar tills man börjar skolan nu!!
Pirrigt*

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Ja det kan ju kännas lite trist när man är och typ "hälsar på" som du gör och ingen är hemma. ;P

2010-08-20 | 11:00:26
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback