jag hade aldrig växt som person

                               

Har inte skrivit här på ett tag och jag har inte heller känt något behov utav att skriva av mig heller för den delen. förens nu idag, jag har så mycket nyheter och så mycket bra saker att dela med mig, alltså mest bra saker för min egna del dock.

 Skolan har nämligen startat igång vilket den gjorde i Måndags och igår åkte hela klassen ut till Omberg, värsta öde-vandrarhemmet utan någon som helst kontakt med omvärlden, alltså ingen täckning på mobilen så långt ögat nådde. Men helt klart värt en stor del för klassen, för vi lärde verkligen känna varandra ordentligt vilket var jätte roligt. Och det är faktiskt första gången jag känt mig så välkommen som jag faktiskt gör i denna grupp av människor. 
                

Gårdagen gick mest åt till att tänka kreativt om journalistlinjen i allmänhet, och även lära oss varandras namn utan och innan. Haha det gick väl sådär, men vi hade kul på vägen.

Jag och mitt matlag lagade även lunchen för dagen och det skulle bli kycklingsallad med pasta, dock litade vi stenhårt på att vi packat ner alla ingredienser, så var inte fallet. Vi började plocka upp och det enda som fanns var grönsakerna, varken pastan eller kycklingen fanns där, så då åkte jag, josip och jakob för att handla det, kan ju säga att resan gick fooort! har jag sagt att jag bara älskar att åka bil? tänkte väl det ;) Resten av kvällen spenderades som sagt med att lära känna alla människorna bättre.

Idag åkte vi genom hela berget som låg runt själva vandrarhemmet och vandrade ut till en riktigt fin udde, och kollade in vattnet och tog även ett gruppfoto dock har jag inte det kortet just nu, men kan säkert gräva fram det så småningomhar fått tag på lite bilder under resans gång nu :) Åkte hem tillsammans med josip, jakob och henrik - så jävla bäst! Hade även en liten mini träff med teaterlinjen på skolan som skulle övernatta där idag tills imorgon.
                                
                                
                                
                                
bilderna lånade från Jim&Andreas

Kan jag säga mer än att jag älskar min skola? Än så länge verkar allt bara bli bättre och bättre. Lite segt med långa dagar ibland kanske, men det är väl det här jag vill? Exakt!!

Nej nu börjar det bli långt och jobbigt inlägg så jag slutar här,
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Såna där grejer är kanon när man ska lära känna nya personer. Skönt att höra att du känner dig accepterad av dem. :)

2010-08-25 | 19:45:50
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback